עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

למה כדאי לקחת מעצב פנים?

עיצוב פנים נחשב לאחד המקצועות החשובים ביותר בתחום איכות החיים והסביבה הביתית. ישנה תפיסה מוטעית בתחום העיצוב לפיה, עיצוב פנים הוא נחלתם של עשירים ובעלי ממון בלבד. בפועל, עיצוב פנים על כל גווניו, הכוללים גם עיצוב משרד או עיצוב חלל הבית, יכולים להתאים לכל בית ולכל כיס. כאשר משקיעים בעיצוב פנים מקצועי ניתן להפוך כל בית, לא משנה מה הם מידותיו וכמה חדרים יש בו. בעזרת שילוב נכון בין צבע צורה ותאורה ניתן להגיע להרמוניה מושלמת ולתוצאות מדהימות של עיצוב, יופי וחן. מעצב פנים מקצועי יודע לשלב בין הגורמים הללו וליצור באמצעות התאורה הנכונה, הצבעים והריהוט המתאים סביבה ייחודית. 

עבודתו של מעצב פנים מקצועי
מעצב פנים מקצועי מסוגל להסתכל על הבית בראייה רחבה, ולהתאים את הקונספט הכללי של הבית לפרטים הנמצאים בו באופן מושלם. מעצב פנים מקצועי יודע לעשות שימוש בתוכנות עיצוב והדמיה ממוחשבות על מנת ליצור תמונה סופית של הקונספט אליו הוא מנסה להגיע, ועל מנת לתת ללקוח תמונה או טעימה מסוימת מן המוצר המוגמר על מנת לעזור לו בהחלטה כיצד לעצב. בנוסף, מעצב פנים הוא אדם בעל ניסיון בתחום המכיר את כל שיטות התמחור והמחירים הסבירים של כל פרטי העיצוב איתם הוא עובד. בדרך הזאת מעצב פנים מקצועי יכול בשורה התחתונה לחסוך לנו בהוצאות העיצוב.

מהו תפקידו של מעצב הפנים?
עבור עין בלתי מקצועית הכול נראה טוב ויפה ולכן מלאכת הבחירה והעיצוב עלולה להיות קשה. תפקידו של מעצב הפנים הוא לעשות לכם סדר בבלגאן ולעזור ללקוח להתמקד בפריטי העיצוב המתאימים ביותר לביתו והתואמים את אופיו ויכולותיו הכלכליות. כאשר קונים פרטי עיצוב ומעצבים ללא התייעצות עם מעצב פנים עלולה להתעורר חוסר סימטריה בין המראה הכללי של הבית לבין הפריט שבחרנו לבד.
מפת אתר | צור קשר