עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב המשרד

גישות עסקיות מודרניות שמות דגש על הנאה ונוחות כחלק מתפיסת העבודה במשרד. מתוך כך מושם דגש על החשיבות של עיצוב המשרד והעסק. שימוש בכלים עיצוביים מאפשר לנצל באופן יעיל ונכון תקציבים ומשאבים ולשפר את סביבת העבודה המשרדית באמצעות שימוש נכון בפריטי ריהוט משרדי, ריהוט גן ועוד שיגרום למשרד לתפקד באופן טוב יותר ויניב הכנסות ותצורת שירות גבוהים יותר. הנושא והמודעות לחשיבות עיצוב הפנים של סביבת העבודה בישראל נמצאים עדיין בשלבי פיתוח ולא כל העסקים הרלוונטיים נמצאים במצב של הבנה מעמיקה של חשיבות העיצוב על שלל היבטיו. השינוי העיצובי יכול להביא לשינו כולל בהיבטים נוספים כמו פריון העבודה של העובדים שיגרום לשביעות רצון גדולה בכל רמות העבודה (שירות לקוחות, בין ארגוני, הנהלה) ולהביא לנוחות מקסימלית בעבודה מול ספקים ונותני שירותים.

נוח לעבוד
משרדים מעוצבים דואגים לרווחת עובדיהם וכן לרווחת הלקוחות והאורחים המזדמנים לשעריהם. בהקצאת מקום לישיבה כגון ריהוט לפינת קפה או ריהוט גן וכדומה שמאפשרים פינה נוחות ופנאי יקבלו העובדים את המקום בו יוכלו לנוח ולהירגע בזמני ההפסקות באופן מושלם מה שיביא גם לחיזוק הקשרים החברתיים בתוך החברה בנוסף לשביעות הרצון שלהם ממקום העבודה. גם הלקוחות המוזמנים לפגישות שונות במשרד החברה יוכלו לנצל את פינת ההמתנה המעוצבת בזמן ההמתנה וייהנו ממקום ייעודי באווירה נינוחה ומזמינה  שיצור רושם חיובי על החברה ומנהליה. גאדג´טים ואמצעים טכנולוגיים שונים כמו מסכי צפייה ואמצעי סאונד שיספקו מוסיקה נעימה ישלימו את האווירה ויצרו את המשרד המושלם.

מעצבים נכון
בכל משרד מופנה חלק מן התקציב לרכישת ריהוט משרדי הנחוץ לעבודה. באמצעות השקעה נכונה ותכנון ראוי של אפשרויות העיצוב ניתן לרכוש פריטי ריהוט המותאמים למשרד ומאפשרים את עיצובו בצורה ראויה ויפה שתספק גם נוחות עם כל המשתמע מכך. היוועצות במעצב פנים מוסמך שמכיר את רזי המקצוע תוכל להביא לתוצאה מרשימה ללא צורך לחרוג מהתקציב באופן מוגזם.
מפת אתר | צור קשר