עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדרי משחקים

משחקים הם אחד הדברים האהובים ביותר על ילדים. הם מספקים את יצר הסקרנות וההתפתחות של הילד ומספקים לו שעות של הנאה לימוד וכיף. על ההורים, המשחקים הללו לעיתים פחות אהובים, בעיקר משום שיש להם נטייה להיות מפוזרים בבית כולו לאחר המשחק של הילדים. בכדי ליצור קצת סדר בבלאגן מייעדים היום הורים רבים חדר למשחקים שבו ירוכזו כל משחקי הילדים ויתבצעו המחשקים השונים. כך תוחמים את איזור המשחק של הילדים לתחום מוגדר שמקנה גבולות לילד וגם שומר על הסדר בבית מבלי לגרור הפרעה לשאר הדיירים. עיצוב חדר כזה יכול להפוך את השהייה בו למעניינת ונעימה יותר ועצות לגבי כך ממעצב פנים מקצועי יכולות לעזור להגיע לתוצאה הרצויה.

חושבים על הילדים
חדר המשחקים הוא אחד המקומות בהם יבלו הילדים את מרבית שעות היום שלהם ואליו ירצו לחזור שוב ושוב. כהורים, נרצה להפוך את שהותם בחדר לנעימה ובטוחה ולאפשר להם לנצל וליהנות מן החוויות שמציעים המשחקים השונים. על כן יש להשקיע בעיצוב החדר מבחינת מראה – צביעת הקירות בצבעים מעניינים, ריהוט בעיצוב מודרני המתאים לגיל הילדים ועוד. כמו כן יש לשמור על הבטיחות בחדר ומנוע מפגעי בטיחות שונים שעלולים לסכן את הילדים המשחקים. מעצב פנים מקצועי ובעל ניסיון בעיצוב חדרי ילדים למשל יוכל לעזור ולתת טיפים בנושא ולבנות את חדר המשחקים כך שישיג את מטרותיו.

כמו חדר ילדים
נושא עיצוב הפנים מחולק לסגנונות שונים. בבסיסו מתעסק מעצב הפנים עם עיצוב חללים וחדרים בחלקי הבית השונים: עיצוב חדרי אירוח וסלון, חדרי עבודה, חדרי שינה וחדרי ילדים. האלמנטים הדרושים לעיצוב חדר משחקים נוגעים לזה של חדר ישלים שאמור לספק סביבה נעימה ומתאימה לשהות הילדים בגילאים השונים. בשל כך, במידה ונבחרה עבודה עם מעצב פנים חשוב לבדוק שהוא מכיר את צרכי הילדים ומנוסה בעיצוב מסוג זה. 

מפת אתר | צור קשר