עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

מחירון עיצוב פנים

הים התקציב כבר מאפשר, ואתם מעוניינים לעשות שינוי בבית – שיהיה בבחינת "צעד קטן בשיפוץ – צעד גדול לשינוי"? לאחר שמתגברים על חילוקי דעות בתחום כזה או אחר, יש לבחור רמת שיפוץ על פי התקציב שאותו אתם משריינים לעניין. נכון שאתם מפנטזים על דירה גדולה יותר אולם במקום זאת מאפשרים לעצמכם את חידוש הבית או מקסימום לשבור קירות, ואולי לקנות את המערכת לסלון היוקרתית שאתם ראיתם בחנות. תקציבכם אינו מאפשר זאת? דעו לכם שבעיצוב, כמו בכל תחום אמנותי, יש קסם גם בפשרה – יכולת התמרון של מעצב פנים יכולה להרשים כשהוא עושה "מה שאפשר בכסף שנשאר".

מחירון לעיצוב הבית
אין מחירים קבועים – הכל זה השילוב של כמה עולים הפריטים, כמה עולה עבודתם של אנשי המקצוע ושכר טרחת המעצב. כשלכל אלו מצטרפים המע"מ ועוד הוצאות שנגרמות מאי הסדר הרגיל בבית, התקצוב אינו ניתן לחיזוי לפני שמקבלים הצעת מחיר לעיצוב פנים, אולם הממוצע הוא בין 2,000 ל- 4,000 דולרים לגודל בית של 100 מ"ר, ובעלי אמצעים ישקיעו בין 15,000-20,000 דולר ואף יותר. עיצוב פנים נחשב עד לא מזמן לסמל סטאטוס: אלו שיכולים לאפשר לעצמם את השינוי הם חדשניים ונועזים. כיום, כשכמות מעצבי הפנים עלתה ורמת איכות החומרים עלתה גם היא לעומת מחירם, המחירים יכולים לצנוח פלאים.

מחירונים שמפורסמים ברשת
אין לסמוך על מחירונים שמפורסמים ברשת, אפילו אם אלו נעשו על ידי גולשים נאמנים אחרים. בכל בית ישנו האתגר שלו, הסגנון שלו, היכולת להתאים לבעליו ועוד פרמטרים שמשנים את האיכות ואת מחיר העיצוב. זה יכול לכלול עיצוב כניסה לבית או רק את פנים הבית, עיצוב המרפסת ועוד – כלומר חלוקת השיפוץ משתנה ועמה גם המחיר.
מפת אתר | צור קשר