עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצובי חדרים לילדים

תהליך הגדילה וההתפתחות של הילד מורכב מאלמנטים רבים ושונים ומושפע מאוד מסביבתו של הילד והגירויים הנקלטים ממנה. לכן חשוב שיהיה גם מקום בו יוכל הילד להרגיש בבית, שירה עליו אווירה נינוחה ומרגיעה ויספק את צרכיו הבסיסיים. חדר הילדים בבית הוא המקום בו מבלה הילד את רוב זמנו ולכן עיצוב חדרים לילדים היא אמנות בפני עצמה בעלת חשיבות גדולה. מעצב פנים מקצועי ידע לשים דגש על אלמנטים עיצוביים שיתרמו לתחושה הנעימה בחדר ויהפכו את השהות בו לרצויה. הקו הכללי שמנחה את עיצוב הפנים של החדר צריך להיות עיצוב נעים על פי רצונותיו ואישיותו של הילד יחד עם יעילות פונקציונלית שתספק את הדרוש לו.

מעצבים עבור הילד
במשכנו הפרטי הילד הוא השליט העיקרי ולכן יש להתחשב בו בראש ובראשונה ולהבין את טעמו ואת צרכיו. במרבית המקרים חלל חדר הילדים אינו גדול ועל כן יש לנצל בצורה הטובה ביותר את אפשרויות הסידור שלו. בשל כך נעשה שימוש בריהוט דו שימושי ויעיל כגון מיטה נפתחת עם ארגז אחסון או מיטות קומותיים במקרים בהם ישן בחדר יותר מילד אחד. נוסף על כך יש לקחת בחשבון כי החדר ישמש למשחק ופעילות ולעיתים אף לאירוח של ילדים אחרים ועל כן יש להשאיר מרחב למשחק ופעילות ומקום בו יאוחסנו צעצועים ומשחקים שונים. בנושא האווירה יש לתת את הדעת על צבע הקירות כך שתיווצר תחושה חמימה וכן קישוטים אפשריים כמו תמונות או ציורי קיר על פי בחירתו של הילד.

נעזרים במעצב
מעצב פנים מקצועי הוא אדם בעל ניסיון וותק בנושאים אלה שיוכל לעזור בכיוון הבחירות העיצוביות ולהעלות רעיונות שיועילו ביצירת אווירה ובסידור פונקציונאלי של החדר. בסופו של דבר העיצוב צריך להיעשות בהשראת הילד ועל פי טעמו שכן הוא זה שמתגורר בו.
מפת אתר | צור קשר