עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב פנים וילות

מרכז החיים שלנו מתרחש בבית הפרטי שלנו. בין אם אנו מבלים בו את רוב שעות היום ובין אם אילוצי קריירה ועבודה שונים מביאים אותנו לבלות בו מספר שעות מועט, הבית הוא המקום בו אנו נרגעים, מבלים ומארחים וחשוב שנעצב אותו כך שהשהות בו תהיה נעימה ככל האפשר. עיצוב הבית בצורה מקצועית וחדשנית יעניק לנו את שתמיד חלמנו עליו ויהפוך כל בית רגיל לבית חלומות. הדבר נכון כבור בתים פרטיים ובתי עסק סטנדרטיים ומקבל תוקף משמעות בוילות ובבתים גדולים ויוקרתיים, בעלי חללים עצומים ואלמנטים הדורשים סידור ועיצוב נכון ואפקטיבי שיתאימו לגודל וליוקרה שמשדר מבנה הבית.

עיצוב וילה
עיצוב פנים לוילות ולבתי יוקרה דורש ברוב המקרים התערבות של מעצב פנים מוסמך ומקצועי, שידע לשלב בין השאיפות והרצונות של בעלי הבית ובית הדרישות והצרכים שמציבים חללי החדרים הגדולים. בחירה וסידור של הריהוט בחדר, עיצוב חדשני ומיוחד ושילוב אלמנטים של חפצי נוי שישלימו את התמונה יוצרת אוירה מיוחדת ולמרות שמדובר ברצון הפרטי של בעל הבית, לא תמיד יוכל הוא להגיע לבד לתוצאה הרצויה. שפת העיצוב כוללת חוקים וכללים שהופכים את העיצוב לנכון ולכן מעצב פנים מוכשר ומוסמך יוכל לעזור במקרה כזה. לעיתים אף נדרשים שינויים במבנה עצמו ועל ידי הוספה של קירות גבס במקומות שונים והעברה של ריהוט פונקציונאלי כלשהו ניתן ליצור חלל חדש ומעוצב שייתן רושם אחר לבית. 

פחות זה יותר
לא תמיד הוספה והעמסה של פריטים חדשניים ואיכותיים וריהוט של הבית בצורה שמראה על עושר ואמצעים מביאים למראה המושלם. במקרים רבים דווקא העיצוב המינימליסטי הוא זה שתופס את העין ויוצר תחושה מרגיעה ונינוחה יותר. בוילות ובתי פאר נוהגים להשתמש פעמים רבות בשיטת עיצוב כזו המנצלת את המרחב והאפשרות לגיוון בעצוב בכדי להביא את הבית למצב של עיצוב נכון ומושלם שמשדר יוקרה ומספק נוחות מירבית.
מפת אתר | צור קשר