עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

אדריכלים ומעצבי פנים

נושא עיצוב הפנים של החלל בו אנו חיים, אם זה הבית הפרטי או חלל משרד העבודה, לא תמיד זוכה להתייחסות הראויה. רבים רואים בעניין כמשהו הנוגע אך ורק ליופי ולאסתטיקה ולא מקדישים אליו את תשומת הלב הדרושה. הדבר קורה בעיקר משום שאנחנו לא תמיד מבינים שעיצוב חלל הבית הפנימי בו אנו מבלים שעות רבות ביום יכול, בנוסף לכך שיראה לנו יפה בעין, לעשות את החיים שלנו לנוחים ומסודרים יותר. סידור מקצועי של הרהיטים השונים יכול להתבצע באופן בו יהיה לנו נוח לפעול בצורה האפקטיבית המקסימלית. תורות עיצוב כמו למשל תורת הפנג-שוואי גורסות כי עיצוב נכון של החפצים ודברי הנוי בחדר משפיע באופן לא מודע גם על מצב הרוח שלנו ועל התפקוד השגרתי.

מעצבים באופן מקצועי
מעצבי פנים ואדריכלים מקצועיים הם אלה שאמונים על יישום יסודות ואלמנטים עיצוביים שיגרמו לחלל שלנו להיות יעיל נוח וגם יפה למראה. מתוקף תפקידם, הם מדריכים אותנו כיצד לשלב חידושים ואופנות טכנולוגיות ואחרות יחד עם הדרישות שלנו לנוחות ונינוחות. מעצב פנים מיומן יידע לשלב בין דרישות התפעול של החלל – מיקום מכשירים כמו מכונת צילום, פקס, מדפסת ועוד במקום המתאים והנגיש ביותר, שילוב ארונות ומקומות אחסון בצורה שלא תפריע ועוד – יחד עם הבקשה העיצובית – התאמת צבעים רכים ונעימים למראה, מיקום פינת ישיבה או חפצי נוי במקומות אסטרטגיים וכו´.

בוחרים מעצבי פנים
ההיצע הקיים בשוק בתחום העיצוב והאדריכלות הוא גדול. בכדי לבחור נכון את מי שיעשה עבורכם את המלאכה החשובה בצורה הטובה ביותר תצטרכו לערוך סינון ראשוני, אם באתרי האינטרנט השונים ואם באמצעי מדיה אחרים. בקשו המלצות ממי שכבר התנסה בעבודה עם גורמים אלה ונסו לשאוב מידע רלוונטי. אחרי שבחרתם כמה מועמדים בקשו לבדוק את עבודותיהם הקודמות ולהתרשם מאופיין ומהניסיון שצברו המעצבים. זכרו כי אדריכלות ועיצוב פנים הם מקצועות לכל דבר ועל כן אין להתייחס לבחירתכם בקלות ראש. 

מפת אתר | צור קשר