עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדר משחקים

אתם יכולים להרגיש כבתוך ילדותכם השניה, כשאתם מרהטים ומעצבים מחדש את החדר לילד הקטן שלכם? יכול להיות שתצא מזה חוויה! מדובר בפינה קטנה בחדר ילדים שתשמש את העולל ואת האורחים היקרים שבאים לבקר אותו למשחק ולפינה בה יוכל להתגאות בחפציו ובפינה הקטנה שלו אל מול נציגי העולם הגדול. מדובר גם בפינה שתשמש את העולל הקטן ואתכם, וחשב שיהיה לכם נוח ונעים שם. זה אומר דאגה למיזוג אויר מתאים, שמירה ואמצעי בטיחות כמו למשל הריחוק מנקודות חשמל ועוד. עיצוב חדרי ילדים או חדר משחקים נפרד יכול להיות משימה מעניינת משום שיש בכך יצירה בפני עצמה.

חדר משחקים לילדים או למבוגרים?
גם מבוגרים אוהבים חדרי משחקים, וניתן למצוא מרתפים רבים של בתים פרטיים ומשותפים שיוחדו לצורך המטרה הנעלה הזו: מטרת שאילתת הזמן הפנוי ואפשרויות האירוח העשירות. במסגרת חידוש הבית, תוכלו להתאים את הצבעים של החדר, את הטפט המגניב שיהיה עליו או את ציור הקיר המשובח – קומיקס, מנגה, דמות אהובה של משחקי מחשב. העניין הוא שיהיה ניתן להשתולל בחדר הזה ולא להיפגע או לא לפגום במשחקים שיהיו בו. לדוגמה – רצפה יציבה לשולחן הפול ומסביב משטח רך, שכדורי המשחק לא יפגעו. האם יש שם חלונות? אולי רצוי לעצב אותם מחומר שלא ייפגם אם יעוף עליו אותו כדור תועה של משחק, או ליצור מעקה לילדים.

איך לעצב בכיף?
כדי להגיע לכל האספקטים של עיצוב החדר – כולל מתיחת תשתיות בקירות או בניית קירות גבס, מתיחת תשתיות לחדר שירותים בקומה ועוד, רצוי להתייעץ עם מעצבי פנים . יכול להיות שלצורך שינוי מסוים (כמו למשל טיפול בקיר חיצוני של הבניין) יהיה צורך בסיועו של אדריכל – בדקו ןתהנו מכל רגע!
מפת אתר | צור קשר