עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדרים קטנים

הבית שלנו הוא מבצרנו. זהו המקום בו אנו מבלים את רוב שעות הפנאי שלנו. זהו המקום האינטימי ביותר שלנו, בו אנו מרגישים הכי נוח, ואך טבעי שנעצב אותו בדמותנו ולטעמנו. עיצוב הדירה או הבית באופן שיעיד על אופי הדייר המתגורר בו הוא אספקט חשוב בתחום עיצוב הפנים. תחום שממילא הולך ומתפתח בשנים האחרונות, אשר פותח בפנינו דלת לעולם שלם של אפשרויות עיצוב מגוונות אליהם אנחנו נחשפים בעידן המודרני. אם פעם תחום העיצוב היה נחלתם של מבני דבר בודדים, כיום נושא העיצוב, ובעיקר עיצוב פנים נגיש יותר לכלל הציבור הרחב, גם זה שאינו מומחה בעל שם לעיצוב.

כללים בסיסיים בעיצוב
לפני שבאים לעצב חדר יש לקחת מספר דברים חשובים בחשבון. ראשית חשוב לעשות עבודת רקע מוקדמת, שכן כל החלטה עיצובית שנעשה תלווה אותנו תקופה זמן לא מבוטלת. לשאלה איך מעצבים בת או חדר אין תשובה אחת, אך יש כמה עקרונות מפתח חשובים לפיהם ניתן לנהוג. למשל, חשוב להתאים את החדר לאופן בה אנו מנהלים את אורח חיינו. רצוי לנצל את התנאים הטבעיים של החדר כגון כמה כיווני אוויר יש לחדר, האם הוא חזיתי או עורפי, מאיזה כיוון מגיעה השמש לחדר אם בכלל, ובאילו שעות של היום, וכמה שעות מן היום אנו מתכננים לבלות בו. במקרים בהם אין בעיית תקציב – השמיים הם הגבול. אך כולנו יודעים שלא תמיד כך הדבר. לכן חשוב מאוד לבנות מסגרת תקציב טרם התחלה בעיצוב  ולשלב סקר שוק והמלצות מחברים או אתרים שעוסקים בנושא.

עיצוב בית קטן
בעיצוב של בית או חדר קטן אנו נאלצים להתמודד עם מחסור בשטח, תוך ניסיון ליצור סביבת עבודה או מחייה רחבה ככל שניתן, בלי להתפשר על איכות העיצוב. רצוי לא להעמיס את החדר בחפצים או רהיטים מיותרים שיחסמו את המרחב המצומצם ממילא. במקרה זה מומלץ להשתמש בחללי אחסון נסתרים אשר מהווים פתרון פרקטי לבעיית השטח הקטן.
מפת אתר | צור קשר