עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדר למתבגרים

בעיצוב, הסביבה מותאמת לצרכי הדיירים המתגוררים במבנה ומשתמשים בשירותיו. ניתן להפיק ניצול מקסימלי של חלל כדי להתאים אותו לצרכים המשתנים שבחדר, וכך לתכנן כל פרט ופרט בו על מנת לרקום מרקם מיוחד בתוך החדר וכן על מנת שיתאים למרקם הכללי של החדרים סביבו. כך גם עיצוב חדרי נוער אשר שם ישנן אפשרויות רבות לביטוי אופי המתבגר ולצרכיו, כמו למשל הקניית הפרטיות האופיינית לגילאים אלו ויצירת נישה ייחודית לכל מתקן ומתקן בחדר: כלי נגינה ותחביבים אחרים, שולחן לימודים  לתלייה ומקום למחשב וכן השקעת מחשבה לגבי התשתיות המתאימות לחדר.

עיצוב חדר למתבגרים – כביטוי לייחודיות
בראשית, מעצב פנים מגיע להתרשם מחלל החדר וממיקומי התשתיות הנמצאות בחדר על מנת שלא לפגום בהן בכל מקרה של שינוי קרירות הפנימיים בבית. כמו- כן, המעצב מקבל התרשימים האדריכליים (תוכנית המתאר של הדירה או הבית), ומתחיל לשרטט הצעות שונות לעיצוב. מבנים שונים מעניקים אפשרויות יצירתיות שונות כך שכל חדר מעוצב יכול להיראות שונה מרעהו. ניתן לקחת לדוגמה חדר בעליית גג אשר למולו ישנם שירותים לנוחיות הקומה. אותו מעצב יוכל להשתמש באמצעי האינסטלציה והתשתית שלרשותו להקמת מקלחת פרטית בחדר. עיצוב חדר רחצה קטן בתוך החדר שומר על הפרטיות של המתבגר ומקנה עיצוב ייחודי. בדירות שאינן בתים פרטיים מיקום החדר משנה פעמים רבות את אופיו של החדר ועל- כן ניתן לייחס גם לו משקל בעיצוב הבית.

לתת לדמיון לפרוץ החוצה
על מנת לספק את הלקוח, שהינו בן התשחורת, חשוב לברר איתו מה רצונותיו וציפיותיו במסגרת התקציב של ההורים ולהתאים לו תוכנית לעיצוב פנים של חדרי נוער שמתאימה לכך. כך, תוך עבודה ותכנון משותפים ניתן להגיע אל תוצאה שתספק את כל הצדדים כולם ותעלה את איכות החיים בבית בבת אחת.
מפת אתר | צור קשר