עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב לובי

לובי הבניין הינו ליבו של הבניין, משום ששם ישנו מעבר לכל הבאים והיוצאים מן הבניין. כאשר נכנסים אל הבניין הלובי הוא המקום הסגור או המקלט שבו המבקרים בבניין נקלטים היישר מסופה או מיום חמסין, על כן, הדבר הראשון שנרגיש בלובי הוא המקלט שלנו, ההגעה לבית ולמקום מבטחים. לעיצוב פנים של הלובי יש תפקיד משמעותי בהרגשה אשר הוא משרה עלינו – הוא יכול להיות ריק, קר ומנוכר ומצד שני להיות מלא בצבעים חמים ונעימים דרך שדרוג הבית בעזרת טפטים. הוא יכול להיות גדול ואובדני ויכול להיות שאנו נרגיש בדיוק בנוח, שלא נלך לאיבוד בחלל ה"כנסייתי". 

תכנון הלובי
תכנון הלובי חייב לעלות בקנה אחד עם רצונותיהם של הדיירים בו, ובמקום שיפתח מקור לחילוקי דעות, שיהיה מקור לגאווה עיצובית ולקרבה בין השכנים. לכן, העניין הראשון עליו חייבים להסכים הינו עניין התקציב, כמובן. מעצב פנים יכול לעשות איזון בין המשאבים הנדרשים לו ללובי, ולהגיש את התוכנית אל וועד הבית ואל הדיירים ורק כאשר ישנה הסכמה מלאה, יוצאים לדרך. יש לקחת בחשבון גם את זמן השיפוצים שיכול להוות מטרד בלתי נעים לאורך זמן – למרות שעבודת השיפוץ נעשית על פי רוב בזמן שהשכנים נמצאים בעבודתם ממילא. עיצוב הלובי חייב להתכתב עם עיצוב כניסה לבית. ולהתאים בחומרים, במרקם ובצבעים, במיוחד אם הכניסה ללובי היא שקופה ונראית לכל מבחוץ. ניתן להיעזר בכישוריהם של בוגרי קורס עיצוב מוצר שיכולים לתת טעם אישי, רענן וייחודי.

סגנונות עיצוב
כל עוד ישנה הסכמה בין הדיירים על סגנון עיצובי, אפשר להתחיל בפרויקט ולבחור פריטי דקורציה וחומרי עיצוב. המעצב יכול להדמות את התוצאה הסופית (יתרון קידמתי), בין אם זה סגנון איכרים כפרי, סגנון פנג שוואי, סגנון גותי עתיק או הייטקיסטי למשל, כל עוד הוא מתכתב עם שאר פרטי העיצוב בחללי הבית החיצוניים והפנימיים.

מפת אתר | צור קשר