עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב מטבחים מודרניים

בימינו המודרניים המטבח הפך להיות המרכז של הבית, אין עוד מדובר במתחם של המבשלת בלבד! המטבח יכלול על פי רוב פינת אוכל שבה מתאספת המשפחה ואוכלת יחד, כל אחד יבשל לעצמו אוכל באזור המטבח, ייקח לעצמו משקה, יישב לכוס קפה וישוחח עם השכנה או עם חברים – מדובר בסלון המודרני של ימינו. עיצוב מטבחים מודרניים הוא עבודה לא פשוטה – הרצון לחדש כל הזמן ולתת מראה ייחודי ונקי הוא לא פשוט ועל כן רבים מתייעצים עם מעצב פנים מקצועי.

במה מתאפיין עיצוב מטבח מודרני?
מטבח מודרני מתאפיין בקוויים נקיים, מרשימים ומודרניים. המטבח המודרני מהווה מעין סמל סטאטוס ומושא קנאה לכל אדם שרואה אותו. מטבח מודרני יהיה מאובזר בכל הציוד החדיש, יהיה בעל מראה נקי, יהיה מעוצב מחומרי הגלם האיכותיים והעמידים ביותר. קווים ארוכים וישרים מאפיינים את ליבת עיצוב המטבח המודרני בשילוב של משטחי שיש, ציפוי לק, זכוכית, תאורה ייחודית ועוד. המטבח המודרני יתבטא גם בנושא הייעול של הבית ושל התנהלות המטבח.

בישול מטבח מודרני
הז´אנר המודרני מתמקד פעמים רבות במינימאליסטיות ועיצוב נקי ופשוט. צבעים של שמנת, בורדו וכספת יכולים להתבלט פעמים רבות בעיצוב מטבח מודרני. העיצוב של המטבח המודרני התחיל בניסיון למצוא עיצוב שישפר את איכות החיים, עיצוב חכם ויעיל. הניקיון, האסתטיקה והבישול הובילו יעדים לעיצוב המודרני. נהוג לשלב במטבח מודרני מסגרות אלומיניום, פורמייקה, צביעה מבריקה, ויטרינות, לפעמים גם אריחי קרמיקה על הקירות שיתנו מראה מודרני/וינטג´ שכזה. שימוש במגרות מכל הסוגים – רחבות , צרות בהתאם לצרכים של המטבח – אחסנת סכו"ם, צלחות , סירים – גם הוא נהוג מאוד בעיצוב המטבח המודרני. עיצוב של מטבח מודרני הוא פרויקט לא פשוט אך מהנה ומספק מאוד, רצוי מאוד להיעזר בבעל מקצוע לעיצוב פנים במתמחה במטבחים.

מפת אתר | צור קשר