עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

מעצבי פנים המלצות

אם אתם לפני עיצוב, שיפוץ או חידוש הבית, מבפנים, מבחוץ או באופן גורף, אתם כנראה מסתייעים בשירותיו של מעצב פנים או אדריכל. ההבדל בין שניהם, הוא שלראשון יש סמכות לעצב כל דבר בבית מבלי לגעת בקירותיו החיצוניים, ואדריכל כן מוסמך להוריד קירות, לקבע חלון באמצע הקיר החיצוני ובמקרים נדירים אף להזיז עמוד שלד של בניין, עם השגת האישורים המתאימים מועדות בנין בעיר. אז איך מוצאים את בעל המקצוע המוכשר ביותר בעיר, או בארץ?

המלצות זה מקום טוב להתחיל ממנו
אם אתם משפצים את הבית בעקבות שכן שעשה עבודה יפה או חברים – חשוב להסתייע בהמלצות לגביהם. העניין הוא שאתם גם יכולים להתרשם מהמוצר הסופי,  וגם להתעניין ולקבל תשובות ממקור ראשון ומוסמך באשר לרמת הסיפוק מהעבודה. במידה ולא מצאתם חברים שיש בידם המלצות לגבי איש מקצוע כזה או אחר לשיפוץ הבית, רצוי לפנות למשרדים לעיצוב, ועוד לפני שפונים אליהם, אפשר כבר להכיר את השטח; אם הכוונה שלכם היא עיצוב חלל הבית, ישנם אתרי תדמית המציגים את מיטב העבודות העדכניות, ולעתים גם מפרטים מהם החומרים בהם השתמשו, על מנת לשמור על רמת עדכנות מסוימת. השלב הבא יהיה לבקש הצעת מחיר, וזה מחייב את הגעתו של בעל המקצוע אל הדירה ולעתים גם הצצה בתוכנית האדריכלית של הבניין – תלוי במטרת השיפוץ.

כמה יכול לעלות שיפוץ?
אין אפשרות לנקוב במחיר מדויק – כדי לדעת כמה עולה עיצוב פנים יש להכין הערכות מחיר לאחר סקירה מדויקת של תוכנית המיתאר לשיפוץ. באופן כללי – אתם מכתיבים את מסגרת המחירים שמהווה את התקציב, והיצירתיות של בעל המקצוע שהזמנתם אמורה להתבטא גם כאן. לעתים זה בא על חשבון איכות החומרים, אולם לא תמיד ניתן לחוש בהבדלים ממילא.

מפת אתר | צור קשר