עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

אדריכלית ומעצבת פנים

לכל אדם יש פנטזיה בקשר לבית מגוריו. בית המגורים תואם פעמים רבות לאישיותו של הגר שם, לעיסוקו או לארץ מוצאו. לדוגמה – אם אתם גרים בעיירה קטנה בפנסילבניה ארה"ב, סביר להניח כי תפנטזו על בתי עץ חדישים ומחוממים, ומצד שני אם אתם גרים בסביון, תרצו את עיצוב הפנים היוקרתי הרווח בסביבות אזור המגורים ועל פי האופנה התקופתית. לפעמים אנחנו מעוניינים בחידוש הבית ולא בעיצוב בית חדש לחלוטין. כאן עלינו להסתמך על תוכנית בינוי קיימת ועל תקנות מיוחדות. לצורך כך ראוי להתייעץ עם אדריכלית ומעצבת פנים.

עיצוב חזית הבית
בעוד מעצב פנים יכול להשתמש כרצונו בקירות הפנימיים של הבית – לשבור אותם, לבנות סביבם חיפויי גבס למיניהם, לבנות עליהם (על פי תוכנית הבניין כמובן), הרי שאדריכל מוסמך לשנות גם את הקירות החיצוניים של הבית. הוא יכול להוסיף מרפסת, לעצב את הכניסה לבית באופן שונה לגמרי כך שהמיצב שמקבל את פני הבאים יעניק אנרגיה אחרת מבעבר, להוסיף מחוץ לבית פרטי דקורציה כמו צמחיה ותאורה, לבנים וחיפויי רצפה וקיר ועוד, בעוד שבפנים ניתנת יד חופשית לעיצוב. המעצב מגיש תוכנית עבודה מאושרת לבעלי המבנה, ומתחילים לעבוד! בניה ציבורית, בניה עסקית, בינוי ערים ובניה פרטית – כל אלו תחומים שיכולים לשאוב הרבה מתחומי עיצוב פנים.

כיצד מתנהלת פגישה מול אדריכלית ומעצבת פנים?
הצורך של הלקוח וציפיותיו הם המניעים את בעל המקצוע לתכנן וליישם את הפרויקט. הוא אינו רק מציע חומרים במסגרת התקציב של הלקוח ולא רק מתכנן את הפרויקט ואחראי לאישורו מול גורמים כמו מחלקת בינוי ערים ועוד, אלא נמצא במקום כמפקח עבודה פעמים רבות. היתרון הוא שהעבודה מרוכזת אצל אותו גורם שאיתו סיכמתם על העבודה.
מפת אתר | צור קשר