עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדר תינוקות

עיצוב חדר תינוקות הוא אתגר עיצובי לא פשוט. מצד אחד ההתרגשות מבן המשפחה החדש שנוסף יכולה לגרום להורים להשתגע בקניות ולרכוש רהיטים ומשחקים שאין צורך בהם ובכך להפוך את חדר התינוקות לעמוס ואף מסוכן לתינוק לכשיגדל. מצד שני חדר תינוקות דורש ציוד רב בכדי להעניק לתינוק הטרי את כל מה שהוא צריך. כיצד נעצב חדר תינוקות באופן נכון?

דגשים בעיצוב חדר תינוקות
חשוב מאוד שחדר תינוקות יהיה פונקציונאלי ושיהיה קל לנוע בו ולטפל בתינוק. כך למשל צריך חדר תינוקות מקום לינה, ארון אחסון לבגדים, פינת הנקה, פינת החתלה, פינת משחק ועוד. כדי לעצב חדר תינוקות באופן זה צריך לתכנן טרם העיצוב של החדר, להשתמש בדמיון וביצירתיות תוך דגש על אסתטיות. הטעם האישי יתבלט מאוד בחדרי התינוקות וניתן לתת לו ביטוי בחדרים אלו. רבים נוהגים לרכוש סט תואם של רהיטי עץ בצבעים עדינים כגון תכלת או ירוק בהיר – צבעים ניטראליים שמעניקים שלווה ויוכלו לשמש את התינוק גם כשיגדל כמה שנים קדימה.  האיכות של רהיטי העץ תקבע גם היא את העיצוב של חדר התינוקות. חשוב שהרהיטים והחומרים שמוכנסים לחדר יהיו ידידותיים לסביבה ובהתאם ידידותיים לתינוק.

כיצד נעצב חדר תינוקות?
עיצוב של חדר תינוקות דורש המון מחשבה, רכישה של רהיטים רבים, צביעה ותכנון מקדים. לא לכולם יש את היכולת לראות דברים מבעוד מועד ולדעת כיצד לתכנן אותם באופן היעיל והיפה ביותר. על כן, קיימות חברות עיצוב פנים רבות ברחבי הארץ שנותנות שירותים אלו בדיוק. חברתנו תוכל לסייע לך בעיצוב חדר תינוקות נעים, ידידותי בהתאם לטעמכם האישי. ניתן להוסיף ציורי יד על הקירות, לשלב וילונות מיוחדים, מדבקות קיר, שטיחים, טפטים וכו´.

מפת אתר | צור קשר