עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדרי קוסמטיקה

קוסמטיקה אמנם אינה רק איפור, אלא טיפולי עור שונים ועוד מגוון תיקונים חיצוניים. כדי להצליח לעשות עבודה מעולה לתיקון פני העור ותווי הגוף החיצוניים, יש לדאוג לתנאים סביבתיים בסיסיים מתאימים – כמו תאורה, חלל חדר מתאים, מקום למכשור המטפל, מקום למטופל וכן עמדות לתכשירים מיוחדים. בעלות ובעלי חברות לאיפור וכן מאפרים מקצועיים יעידו, כי איפור מותאם לסביבה וחייב להתאים לתאורה שמסביב. התאורה משתנה בהתאם לסוג הצילום – צילום לאור יום או צילום בסטודיו ועוד, על כן כדי לעצב חדר זה חייבת להיות התאורה הקפדנית ביותר (אור רב) בחדר, כך שתהפוך את החלל למואר באופן היעיל ביותר תוך שמירה על עיצוב נעים לעין.

העיצוב יוקרתי והעין חוגגת
במקום שבו נולדת אמנות, רצוי להוסיף השראה - כך גם בחדרי קוסמטיקה. עיצוב פנים יוקרתי  יכול לכלול מרקמים חדשים ומיוחדים לקיר, אותם קירות נוצצים על ידי זכוכיות שבורות ששוברים את האור לחלקיקים רבים בחדר, או צבע מיוחד וחם, בניגוד לצבעים קרים שמזכירים קליניקות, ויכול להיות שהמעצב פנים שלכם יעדיף להיפך. אפשר להוסיף לכך עיצוב בגבס לפלזמה לזמנים שבהם המטופלים ממתינים או מעוניינים בבידור כל שהוא להפיג את זמן הטיפול. אל העיצוב של החדר חייבים להצטרף גם שאר הפריטים בבית שאין לוותר עליהם: עיצוב דלתות פנים. דלת היא פריט קבוע בחדר ובלתי ניתן להתעלמות. אם כל החדר מעוצב באופן יוקרתי, למה שהדלת תעיד אחרת?

לא רק חדרי קוסמטיקה זקוקים לעיצוב..
אלא כל הקליניקה. כבר בכניסה, ישנו עיצוב לובי שיכול להעיד על יוקרתו של המקום. פעמים רבות מדובר בחנויות שפונות אל הרחוב בחלונות ראווה שקופים, ולכן מאוד חשוב לטפח את הלובי שבפנים – פינות המתנה, פינה לכיבוד ועיצוב מזמין.
מפת אתר | צור קשר