עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדר מגורים

עיצוב חדר מגורים הוא אחד הפרויקטים שיכולים להיות המהנים ביותר. מדובר בעיצוב של לב הבית, היכן שאתם צריכים להרגיש את הנוחות המרבית, היכן שנמצא הבית האמיתי שלכם. אם "ביתכם הוא מבצרכם", הרי שחדר השינה הוא הנסיכה שאותה יש להציל. ..  כמובן שהעיצוב מתבצע בהתאם לנתוני נפח וחומרים שמהם החדר בנוי ולכן לא תמיד יוכל למלא את הפנטזיה הגדולה שלכם, אולם עם קצת יצירתיות ומעוף, בקיאות בשוק העיצוב העכשיוי ו"שיק", תוכלו להגיע לתוצאה מושלמת לא פחות.

איך לבחור עיצוב חדר מגורים?
עיצוב חדר מגורים יכול להיעשות על פי רוח העיצוב ששורה בבית. אם כל הבית עשוי ומצופה עץ, סביר להניח כי רצפת החדר תהיה מכוסה פרקט, אם החדר כולו עשוי בסגנון של אמן מסוים, סביר להניח שחדר המגורים יהיה חלק מאותה מחרוזת. ישנם טיפים טריקים שונים שבהם תוכלו להיעזר – כמו אלו שנמצאים באתרי העיצוב באינטרנט: הגדלת נפח וחלל באמצעות צבע ואמצעי תאורה והצללה, מרקם רך וחם באמצעות צבעים "חמים" ובדים מתאימים, חדר מינימליסטי שמקבל נפח שונה או עמוס שמבטא את הצרכים של אותו לן בחדר. כיון שחלל של חדר מגורים הוא ברוב המקרים גדול מפני ששאר החלל בבית חולק לטובת אותו חדר מגורים שמשמש גם לאירוח, רצוי לבחור במערכת הישיבה המתאימה, בשטיחים אם יש להם מקום, במערכת תאורה נוחה ולמוצרים שיגרמו לכם שמחה בלב ואנרגיות טובות.

עיצוב חדר מגורים לפי עקרונות הפנג שוואי
תורת הפנג שוואי נכנסה אל הסלון בקול תרועה רמה, ורבים כיום משתמשים בתורה זו כדי להחליט היכן למקם כל דבר. היות וזו תורה סבוכה למדי הדורשת מספר שנות לימוד, תוכלו להיעזר במעצב פנים ששייך בדיוק לתחום העיצוב הרצוי לכם.
מפת אתר | צור קשר