עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב וסידור הבית

עכשיו זה מתממש- אתם מעצבים לכם את הבית מחדש! תכנון מוקדם יכול לתת לכם כיוון יצירתי אפילו אם אותו עיצוב בעצם מחקה בית שראיתם במקום אחר או במגזין. עיצוב וסידור הבית אמורים להיות ברוח המתגורר בית, להתאים את חללי החדרים פונקציונלית לשימוש של אותם דיירים ולעשות זאת ביד חופשית שלא חייבת להתאים לאף גישה קיימת, כי ביתכם הוא מבצרכם.

מגמות וזרמים אופנתיים
אם כבר עיצוב וסידור הבית, אז רצוי שתהיה לו נגיעה אופנתית. מלאכת העיצוב דורשת לא רק תכנון אלא גם השמה של כל הרעיונות שלכם ברמת הוצאת הרעיון לפועל- ועליכם להתעדכן במילה האחרונה בתחום העיצוב כדי שהרעיון יצא לפועל באופן מושלם וגם תוכלו להציע פתרונות יצירתיים לכל בעיה לוגיסטית ובכלל שתעלה על הפרק. מצב שני, מעצב פנים עשוי לחסוך לכם את כל הטרטור, לשתף אתכם ברעיונות חדשים שעוד לא נחשפתם אליהם ולהשתמש בפטנטים כמו למשל תאורה ואשליות מרחב כדי להגיע לאפקט הנכון בבית ולהשריית התחושה הנעימה בו.

איך לבחור מעצב פנים?
כדי לבחור מעצב פנים תוכלו להשתמש בהמלצות של חברים שהשתמשו בשירותיו, ולשמוע על יחסי האנוש שלו מול הלקוחות, היותו הוגן ובעל טעם טוב. אולם מי מבטיח שהטעם הטוב יהיה כשלכם? מצד שני, כדאי להגיע לפגישת ייעוץ כדי להבין אם אותו מעצב פתוח לערוצי עיצוב אחרים שיכולים להתאים לכם. לפעמים מעצב פנים פועל על פי היכרותו עם לקוחותיו, ומנסה להתאים להם את החלל על פי אופיים, ולכן לעולם לא יעשה עבודה דומה בשני מקומות שונים. אחרי עיצוב הקונספט, בחרו עימו חומרים ותוכלו לברר היכן תוכלו להוזיל את הפרויקט- אל תשכחו שלאחר גימור הפרויקט יש צורך בעבודות תחזוקה לשמירה על הפריטים, בררו גם לגבי כן. 

 

מפת אתר | צור קשר