עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב בתים קטנים

כשאומרים בית מה מרגישים? חושבים על מנוחה, על משפחה, על חום, על ספה נעימה ואווירה שמשרה ביתיות. אין קשר בין המילה בית לבין הגודל שלו. הכל תלוי בהרגשה הפנימית ובמידת ההשקעה בדירה. גם דירה של 40 מ"ר יכולה להיראות כמו מיליון דולר עם קצת טוב טעם וקצת עזרה מאיש מקצוע. הדעה הרווחת בזמנו הייתה שעיצוב פנים יכול לשמש רק לבעלי בתים עם שטח גדול וגינה, אך בימינו גם לחלל קטן ניתן לתת חיים רבים ונהוג מאוד להשתמש באיש מקצוע.

עיצוב חלל חדש
כאשר מגיעים לעיצוב של חלל חדש יש לשקול כיצד לפרוס אותו לחדרי שינה, לסלון, למטבח בצורה היעילה ביותר תוך כדי ניצול הנישות הקיימות כמו כן לחשוב מראש על נושא לעיצוב הבית. חשוב שהנושא יתאים לתקציב ושיהיה פרופורציונאלי לגודל הבית. יש להקפיד שהכל ייעשה בטוב טעם ועם רעיון מלכד כלשהו – סגנון כפרי? מודרני? וינטג´? שאילת נושא מרכזי מעדות שונות(למשל הסגנון המרוקאי שתפס תאוצה רבה)?  יש להקפיד גם לא להעמיס יותר מדי על חלל קטן כיוון ופעולה זו מקטינה אותו עוד יותר.

אשליית מרחב
קיימות שיטות רבות בכדי להעניק אשליה של מרחב לחלל קטן, למשל ניצול הנישות הנכונות כך שבמרכז החלל יהיה כמה שיותר מרחב. פעמים רבות מראה יכולה לתת אשליה של המשכיות, נוהגים בחנויות קטנות להשתמש בזה לרוב, ההשתקפות במראה מעניקה מראה של אינסופיות ושל מרחב גדול ומרשים. גם בחירת הצבעים לחלל משפיעה עליו בהתאם לאור והתאורה שהחלל מצוי בו. יש לזכור שחללים קטנים הם לא בהכרח חיסרון, פעמים רבות חלל קטן יכול להרגיש ביתי יותר דבר שתואם לחנויות, לדירות ועוד.

 

מפת אתר | צור קשר