עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

לעצב חדר


חדר שינה או חדר ילדים, חדר משחקים, סלון, מרתף או אמבטיה- כולם חדרים הזקוקים לעיצוב המתכתב עם האוירה שבבית והאנשים הגרים בו. בעיצוב חדר מושקעת מלאכת מחשבת – כי הרי לא מספיק לקנות כורסה מדהימה ולהניח אותה במקום המתאים, כל שאר החלל משתנה בהתאם. אז איך מעצבים?

לעצב חדר עם אופי
מעצבים רבים משתמשים ברושם שהלקוח הותיר בהם בכדי לכוון אנרגטית את עיצוב החדרים. לדוגמה- אדם בעל תנועות חדות, מהירות, שאוהב לנוע הרבה בחלל החדר יהנה מחלל פתוח כשהפריטים שבחדר הם בעיקר פונקציונליים. כך מתאזנות האנרגיות, וניתן להיעזר גם בצבעים. לפעמים מה שהופך חדר למיוחד ולבלתי נשכח זה חפץ מיוחד, כמו ספריה, פינת חמד של תמונות עציצים או פריטי אוסף מיוחדים ועוד. הפינה הזו ראשונה במעלה בעיצוב החדר- היא הבולטת ביותר, וסביבה נרקמת התמונה השלמה- נבחרים הגוונים, סגנון הרהיטים ומיקומם. מכל מקום, השאיפה היא להכניס סדר בדברים, ולאזן בין עומסי החפצים בחדר.

סקיצות מול יישום
כשאתם מעוניינים לעצב חדר לעצמכם, זו לא חוכמה גדולה, אולם מה קורה כשמדובר בחדר הילדים? נכון שאתם חושבים שאתם יודעים מה טוב לילדיכם, אולם חשוב לשתף את הילדים בעיצוב החדר ולתת להם חלק פעיל בהחלטות. כאן כדאי לשתף מעצב פנים, שעשוי לייעץ לכם כיצד כדאי לעצב חדר כך שיהיה נוח, מזמין ומתאים לאופי- מעצב מכיר את שוק הרהיטים והעיצוב, וישמור על עיצוב מעודכן ומרענן.ת

מפת אתר | צור קשר